Vrem pe cineva interesat de munca la firul ierbii și de interacțiunea cu oamenii. Căutăm o persoană care ar dori să se alăture echipei FILIA, în perspectiva unei colaborări pe termen lung.
Ce trebuie să ai:
- Experiență și abilități de lucru cu oamenii;
- Abilități de organizare, planificare și comunicare, organizare întâlniri, consultări, dezbateri;
- Cunoștințe și experiență de lucru și/sau voluntariat în domeniul drepturilor femeilor și/sau justiției sociale;
Permisul de conducere (categoria B) reprezintă un avantaj.
Vei fi responsabil/ă de organizarea evenimentelor dedicate femeilor și de menținerea relației cu partenerii locali din județele Prahova, Argeș, Ilfov și din București, în cadrul proiectului “Bona Dea – Acționăm pentru sănătatea și siguranța femeilor”. Mai multe despre proiect aici.
Responsabilități specifice:
- oferă expertiză în cadrul evenimentelor, acolo unde este cazul;
- este responsabil/ă de organizarea evenimentelor locale în județele Prahova, Argeș, Ilfov și în București;
- coordonează înscrierea participantelor la evenimentele locale în județele Prahova, Argeș, Ilfov și în București;
- menține comunicarea cu actorii locali și cu persoanele participante pentru buna implementare a proiectului;
- asigură identificarea sălilor în care vor avea loc evenimentele, în consultare cu partenerii locali și pregătirea logistică înaintea evenimentelor, distribuirea materialelor informative și asigurarea protocolului;
- asigură întocmirea listelor de prezență, în concordanță cu respectarea prevederilor legislative în vigoare;
- asigură realizarea fotografiilor în cadrul evenimentelor și a transmisiunilor live (în cazul evenimentelor din orașe);
Condiții de lucru: 4h/zi, inegal (flexibil, disponibilitate pentru deplasări la nivel local). Contract de muncă pe perioadă determinată, între 01.10.2018 și 28.02.2019.
Dacă vrei să faci parte din echipa noastră, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău și o scrisoare de intenție până la data de 12 septembrie, pe adresa office@centrulfilia.ro.